Agenda:
Inloop Geertruidkerk Ouwerkerk

Zoals jullie wellicht al weten, vindt er op dit moment een onderzoek plaats naar een nieuw duurzaam toekomstperspectief voor de Geertruidkerk. De kerkgemeenschap is te klein geworden om het kerkgebouw zelf te onderhouden. Dit zoekproces wordt begeleid door adviseurs op dit gebied, die in overleg met en namens de Protestantse gemeente Ouwerkerk het onderzoek uitvoeren. Onderdeel van de oriëntatie op mogelijke nieuwe functies voor de Geertruidkerk is een dorpsinloop voor alle Ouwerkerkers. Tijdens deze bijeenkomst word je meegenomen in de toekomstideeën die mogelijk zijn voor dit beeldbepalende gebouw in het centrum van ons dorp. We horen graag wat jullie van de ideeën vinden en we willen geen goede aanvullende ideeën over het hoofd zien.

Deze inloop wordt gehouden op woensdag 16 oktober a.s. van 16:00 tot 20:00 uur in de Geertruidkerk.

Je wordt rondgeleid om de ideeën met je te delen en je input hierop te vragen. Dat doen we individueel en/of in kleine groepjes. We vinden het belangrijk dat iedereen hierover meedenkt. Voor koffie / thee met iets lekkers of een drankje wordt natuurlijk gezorgd. Mis het niet!

Uitnodiging inloop Geertruidkerk